מירי רגב יוני נתניהו : ציטוטים אפשריים של מירי רגב Posts Facebook : ליאור שליין והחברים מסבירים למה מירי רגב צריכה להישאר שרת התרבות והספורט לכל החיים, כדי שלא תעשה.

מירי רגב יוני נתניהו : ציטוטים אפשריים של מירי ר×'×' Posts Facebook : ליאור שליין והחברים מסבירים למה מירי רגב צריכה להישאר שרת התרבות והספורט לכל החיים, כדי שלא תעשה.. זו בדיחה עלובה של נתניהו. ראש הממשלה נתניהו פוחד ממירי רגב. חוגגים יום הולדת 70 לראש הממשלה, בנימין נתניהו. יומיים אחרי ששרת התחבורה נתפסה בניסיון מתועד של סחיטה באיומים של אייל ברקוביץ', היא הוזמנה שוב לערוץ 12 כדי לפזר עוד שקרים. מירי רגב מתייצבת לצד יאיר נתניהו:

שרה נתניהו ומירי רגב, איך אתן לא מתביישות. קרן מרציאנו קרעה את מירי רגב, ואז קלטה את התרגיל שעשו לה בשידור. בתגובה למסיבת העיתונאים שקיימה שקד, ובה טענה שסביבתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו מתנכלת לה. אני שמחה על כך שמחיר הבדיקה מוזל באופן חסר תקדים, בישרה שרת התחבורה מירי רגב, בהודעה לעיתונות שהוציאה עבורה רשות שדות התעופה (רשת). רגב, במצודת זאב, פברואר 2020:

×™×
×™×"ו×"×" שרוני מ×"וע מי×"ר נתני×"ו ל×"תחיי×' ש×"שמיים ייפתחו מערי×' from images.maariv.co.il
יש 1,500 מתים מתחילת הסגר, רובם כי רה''מ נמנע מצעדים בגלל שיקולים פוליטיים. טקס ממלכתי לציון 40 שנה למבצע אנטבה, מתקיים היום (ראשון) בירושלים במעמד נשיא המדינה רובי ריבלין, ראש הממשלה בנימין נתניהו, יור הכנסת יואל אדלשטיין, שרת התרבות והספורט מירי רגב, שר הביטחון אביגדור ליברמן, משפחות החטופים. ראש הממשלה נתניהו פוחד ממירי רגב. נתניהו חשש מפוטש בליכוד ולכן הציע פריימריז לדברי רגב, נתניהו אמר: השרה מירי רגב (הליכוד) התייחסה בנאומה במליאת הכנסת לפינוי עמונה שהתרחש באותה העת: בניהם ובנותיהם צמחו לצדה של מירי רגב, ועל ברכיה. אם מישהו רוצה לעשות פוטש, בוא. ליאור שליין מדבר על אשכנזים ומזרחים והדוח של ארז ביטון, מירי רגב וקוונטין טרנטינו ולמה היא משקרת.

אם מישהו רוצה לעשות פוטש, בוא.

מרק ישראל סלם) שרת התרבות והספורט מירי רגב רמזה היום (חמישי) בראיון להחדשות, כי היא רואה את עצמה כמועמדת לראשות הממשלה בעתיד. אם מישהו רוצה לעשות פוטש, בוא. שרת התרבות מירי רגב פנתה היום (ראשון) לפתע לראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת הממשלה: בבקשה תדברו עלי (ועל מירי רגב). זאת ועוד, בראש ממשלת הודו, מתברר, עומד גרופי נלהב של נתניהו, שטבל עמו רגליים במים ואפילו מצייץ בעברית. נתניהו חשש מפוטש בליכוד ולכן הציע פריימריז לדברי רגב, נתניהו אמר: נתניהו זקוק לפודל, מירי רגב נהנית מהג'וב. שרה נתניהו ומירי רגב, איך אתן לא מתביישות. קרן מרציאנו קרעה את מירי רגב, ואז קלטה את התרגיל שעשו לה בשידור. מירי רגב היא הפנים המכוערות של שלטון הימין; 26 במאי 1965 (בת 56) כד באייר ה'תשכה קריית גת, ישראל: מדוע נתניהו מיהר לצלצל ללינוי אשרם, כיצד המתעמלת האומנותית צריכה להתמודד עם השיימינג הרוסי, והאם אנחנו מתמודדים עם הקורונה בצורה טובה? הרי רק הריאגנטים שדרושים לבדיקת קורונה נמכרים.

לפני שגיא פלג ורביב דרוקר סיפקו את תמונת המציאות המושחתת של ישראל, הגיעה אשת ראש הממשלה לאולפן של שרת התרבות והספורט, והפגינה ניתוק מהעם. נתניהו חשש מפוטש בליכוד ולכן הציע פריימריז לדברי רגב, נתניהו אמר: שרה נתניהו ומירי רגב, איך אתן לא מתביישות. אני שמחה על כך שמחיר הבדיקה מוזל באופן חסר תקדים, בישרה שרת התחבורה מירי רגב, בהודעה לעיתונות שהוציאה עבורה רשות שדות התעופה (רשת). זה לא מקרה שראש הממשלה הנוכחי הציב את בנו כחייל ביחידה (שנים אחרי שחרורה של רגב).

סקירת עיתונות ×™×
סקירת עיתונות ×™×"יעות אחרונות יוצא ל×"×'נת חופש ×"×'יטוי מפני ×"ממשל×" ולקמפיין תעמול×" ×'מימון ממשלתי ×"עין ×"ש×'יעית from cdn.the7eye.org.il
מירי רגב מגינה על משפחת נתניהו: ראש הממשלה יטוס ביום שלישי הקרוב לפורום הכלכלי העולמי בדאבוס שר האוצר ונגידת בנק ישראל לא יטוסו לוועידה נתניהו שהה מחוץ לישראל במהלך שליש מהחודש. טקס ממלכתי לציון 40 שנה למבצע אנטבה, מתקיים היום (ראשון) בירושלים במעמד נשיא המדינה רובי ריבלין, ראש הממשלה בנימין נתניהו, יור הכנסת יואל אדלשטיין, שרת התרבות והספורט מירי רגב, שר הביטחון אביגדור ליברמן, משפחות החטופים. החשיפות בחקירת תיק 1000 העוסק במתן מתנות לבני משפחת נתניהו על ידי המיליונר מילצ'ן שהוא בעל מניות בערוץ 10 עלולה להוות בעיה לנתניהו נתניהו עשוי להמשיך. הפעם לא יעזרו לך השטיקים והטריקים שלך. מירי רגב היא הפנים המכוערות של שלטון הימין; אני שמחה על כך שמחיר הבדיקה מוזל באופן חסר תקדים, בישרה שרת התחבורה מירי רגב, בהודעה לעיתונות שהוציאה עבורה רשות שדות התעופה (רשת). גיל יוחנן, מוטי קמחי) הרעיון שנתניהו ינאם בא גם ממני וגם ממנו.

השר לשעבר, שחבר למפלגתו של גדעון סער, תקף את נתניהו והאשים:

עימות בין רינה מצליח למירי רגב: אופירה אסייג פשוט אישה רעה אופירה אסייג ריאיינה את אורנה פרץ, אותה רהמ. החשיפות בחקירת תיק 1000 העוסק במתן מתנות לבני משפחת נתניהו על ידי המיליונר מילצ'ן שהוא בעל מניות בערוץ 10 עלולה להוות בעיה לנתניהו נתניהו עשוי להמשיך. יומיים אחרי ששרת התחבורה נתפסה בניסיון מתועד של סחיטה באיומים של אייל ברקוביץ', היא הוזמנה שוב לערוץ 12 כדי לפזר עוד שקרים. השר לשעבר, שחבר למפלגתו של גדעון סער, תקף את נתניהו והאשים: ליאור שליין והחברים מסבירים למה מירי רגב צריכה להישאר שרת התרבות והספורט לכל החיים, כדי שלא תעשה. לקראת הבחירות מחר (יום ג') תקפה הבוקר השרה מירי רגב את יור מפלגת ימינה איילת שקד והגדירה את התנהגותה ילדותית וחסרת אחריות. ראש הממשלה יטוס ביום שלישי הקרוב לפורום הכלכלי העולמי בדאבוס שר האוצר ונגידת בנק ישראל לא יטוסו לוועידה נתניהו שהה מחוץ לישראל במהלך שליש מהחודש. אתה מנהיג גדול, למרות שחלק מהאנשים בארץ לא אוהבים להגיד את זה ולא אוהבים לשדר את זה. מירי רגב היא הפנים המכוערות של שלטון הימין; זה לא מקרה שראש הממשלה הנוכחי הציב את בנו כחייל ביחידה (שנים אחרי שחרורה של רגב). חוגגים יום הולדת 70 לראש הממשלה, בנימין נתניהו. מירי חזרה ללקק, רוצה ג'וב.

השרה מירי רגב סירבה לקבל את משרד התחבורה עם סמכויות רחבות, במקום המשרד לביטחון. ליאור שליין והחברים מסבירים למה מירי רגב צריכה להישאר שרת התרבות והספורט לכל החיים, כדי שלא תעשה. זו בדיחה עלובה של נתניהו. אני שמחה על כך שמחיר הבדיקה מוזל באופן חסר תקדים, בישרה שרת התחבורה מירי רגב, בהודעה לעיתונות שהוציאה עבורה רשות שדות התעופה (רשת). זאת ועוד, בראש ממשלת הודו, מתברר, עומד גרופי נלהב של נתניהו, שטבל עמו רגליים במים ואפילו מצייץ בעברית.

יוני נתני×
יוני נתני×"ו from www.srugim.co.il
אחרי עידן נתניהו אני חושבת שהגיע הזמן לראשת. בניהם ובנותיהם צמחו לצדה של מירי רגב, ועל ברכיה. מרק ישראל סלם) שרת התרבות והספורט מירי רגב רמזה היום (חמישי) בראיון להחדשות, כי היא רואה את עצמה כמועמדת לראשות הממשלה בעתיד. אתה מנהיג גדול, למרות שחלק מהאנשים בארץ לא אוהבים להגיד את זה ולא אוהבים לשדר את זה. השרה מירי רגב (הליכוד) התייחסה בנאומה במליאת הכנסת לפינוי עמונה שהתרחש באותה העת: ברקע הדיון על הקלות להוצאות משפטו של בנימין נתניהו, שרת התחבורה, מירי רגב (הליכוד) התראיינה הערב (שלישי) למהדורת חדשות 13 והתייחסה להחלטתו של היועץ המשפטי לממשלה בעניינו של משפט נתניהו, וכן למתיחות הגוברת בקואליציה בין. הרי רק הריאגנטים שדרושים לבדיקת קורונה נמכרים. מידע פנים | לינוי אשרם זוכה בזהב היסטורי, נתניהו:

זה פינוי משפטי ולא פינוי.

רגב, במצודת זאב, פברואר 2020: ליאור שליין מדבר על אשכנזים ומזרחים והדוח של ארז ביטון, מירי רגב וקוונטין טרנטינו ולמה היא משקרת. השר לשעבר, שחבר למפלגתו של גדעון סער, תקף את נתניהו והאשים: מירי חזרה ללקק, רוצה ג'וב. נתניהו חשש מפוטש בליכוד ולכן הציע פריימריז לדברי רגב, נתניהו אמר: שרה נתניהו ומירי רגב, איך אתן לא מתביישות. אחרי עידן נתניהו אני חושבת שהגיע הזמן לראשת. אם מישהו רוצה לעשות פוטש, בוא. בבקשה תדברו עלי (ועל מירי רגב). כך אמרה הערב (א') שרת התרבות והספורט מירי רגב לגבי האפשרות שראש הממשלה בנימין נתניהו ינאם בטקס הדלקת המשואות. מירי רגב מתייצבת לצד יאיר נתניהו: החשיפות בחקירת תיק 1000 העוסק במתן מתנות לבני משפחת נתניהו על ידי המיליונר מילצ'ן שהוא בעל מניות בערוץ 10 עלולה להוות בעיה לנתניהו נתניהו עשוי להמשיך. נתניהו צפוי לוותר על תיק התקשורת;

יש 1,500 מתים מתחילת הסגר, רובם כי רה''מ נמנע מצעדים בגלל שיקולים פוליטיים מירי רגב. צפו עימות חריף באולפן 'פגוש את העיתונות' בין מירי רגב למגישה רינה מצליח סביב תחקיר ועדת החריגים של משרד התחבורה:
Posting Komentar (0)
Lebih baru Lebih lama